Забавна реклама на Ford.

YouTube Preview Image

Доста забавна и интересна реклама на Ford, създадена от парижкият клон на рекламната агенция Ogilvy.

Осъзнавайки, че паралелното паркиране (френски гараж) е като игра на пинбол за лошите шофьори, удряйки се в колите пред и зад тях, от Ford и Ogilvy решават да направят играта по-официална. Те поставят голям екран, който да отброява точките, над мястото за паркиране и оборудват броните на колите така, че да реагират като при истински пинбол. Колкото повече шофьорите удрят броните, толкова по-висок е резултатът им.

Както сами виждате във видеото, победителят в играта „Най-лошият шофьор на деня“ получава като награда чисто нов Ford с активна система за помощ при паркиране, която позволява на колата „да се паркира“ сама.

 

 

Публикувано в ТВ реклама с етикети , , , , , . Постоянна връзка.

Вашият коментар