Starbucks навлиза на пазара на енергийни напитки със зелено кафе.

Starbucks прави опити да навлезе на пазара на енергийни напитки с нискокалоричен плодов сок, съдържащ екстракт от зелено кафе.

Веригата кафенета обяви, че отделът им за освежаващи напитки ще предостави „освежаваща и потушаваща жаждата” напитка от истински плодов сок, осигуряваща „прилив на натурална енергия”, дължащ се на екстракта от зелено кафе.

Екстракта от зелено кафе е суров,непреработен, като Starbucks твърди, че това ще доведе до лек и свеж аромат и се запазва естествения кофеин.

Продуктите все още са налични само в САЩ и не е сигурно дали ще има някаква маркетингова дейност, която да ги съпътства.

Новините идват малко след като от Starbucks обявиха, че ще навлезнат на пазара за луксозни домашни кафе машини с устройство с марката Verisimo, за да се конкурира с машината на Nescafe – Nespresso и с други производители на кафе машини.

Други скорошни разраствания на Starbucks са придобиването на компанията за сокове Evolution Fresh през ноември миналата година, както и пускането на 200 нови drive-through магазина.

Наскоро проучване на пазара на безалкохолни напитки във Великобритания показа, че потреблението на глюкозни и стимулиращи напитки се е увеличило с 17% и достига стойност от £791.8 млн.

Енергийната напитка Red Bul показва най-голям ръст от 11% до £224.8 млн. , което я прави петата най-популярна марка във Великобритания на пазара на продукти, консумирани вкъщи.

Източник: Utalkmarketing

Публикувано в Маркетинг с етикети , , . Постоянна връзка.

Вашият коментар

Вашият email адрес няма да бъде публикуван Задължителните полета са отбелязани с *

*

Можете да използвате тези HTML тагове и атрибути: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>