10 въпроса, които да си зададете, за да направите марката си още по-добра.

Едно от най-важните предимства, които можете да развиете за своя бизнес е силната марка. Марките са повече от готино лого и запомнящ се слоган. Те са смесица от това кои сте вие, по какво се отличавате от конкуренцията, и защо купувача трябва да прави бизнес с вас.

Това са десет въпроса, които да си зададете, за да направите марката си дори по-добра от сега:

  1. Колко сте фокусирани?  Трябва да сте специализирани в нещо, да се отличавате. „The Home Depot” не връщат данъци, “Chilli’s” не предлагат витамини. Специализацията е това, което ви отличава от конкуренитите.
  2. Следите ли какво казват хората за вас? Важно е да правите мониторинг на това, какво се говори за вашата марка онлайн. Това,което се показва в интернет, може да окаже влияние на репутацията ви.
  3. Привличате ли идеалните клиенти, чрез марковото ви послание? Ако отговорът е не, трябва да преосмислите марковата си стратегия или целевия ви пазар.
  4. Можете ли да изложите ценностите и предимствата на вашата марка за по-малко от 30 секунди или с по-малко от 140 знака? Ако не можете, най-вероятно сегашното марково послание е твърде сложно.
  5. Изглежда ли вашият бранд автентичен? Марковият ви имидж трябва да отразява основните ценности на компанията и на нейните продукти. Клиентите ще разберат ако се преструвате на нещо, което не сте.
  6. Поддържате ли марковото си послание във всичко, което правите? Запомнящата се марка винаги изпраща последователно послание. Уверете се, че сте постоянни във всички ваши платформи.
  7. Отразява ли вашата марка най-добрите качества на компанията ви? Всяка компания има свойте силни страни. Уверете се, че вашите са включени в брандовия имидж.
  8. Следите ли конкуренцията? Важно е да правите мониторинг на конкурентите, за да формирате по-добре своята собствена маркова стратегия в опозиция на тяхната.
  9. Могат ли клиентите да вярват на вашия бранд? Хората правят бизнес с марки, които познават, харесват, и на които вярват.
  10. Обръщате ли се ясно към своята пазарна ниша? Силната марка ясно комуникира стойностите си към целевия пазар. Уверете се, че офлайн и онлайн комуникациите ви са на нужното ниво.

Източник: 60secondmarketer

Публикувано в Маркетинг с етикети , , , . Постоянна връзка.

2 коментара по 10 въпроса, които да си зададете, за да направите марката си още по-добра.

  1. rual55 каза:

    Много важни точки са отбелязани, особено номер 8 дали следим конкуренцията? Ако се придържаме към тях шанса ни за успех се увеличава!

  2. orient каза:

    много полезна и интересна информация за мен, мерси за споделянето – поздрави!

Вашият коментар

Вашият email адрес няма да бъде публикуван Задължителните полета са отбелязани с *

*

Можете да използвате тези HTML тагове и атрибути: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>