Шест характеристики на добрите маркетингови послания.

Чудите се как да позиционирате своят продукт или услуга?

Най-добрият маркетингов език е :

  1. Прост. Мислите, че вашият е лесен за разбиране? Опростете го още. Направете го така, че и вашите родители и баби и дядовци да го разбират.
  2. Фокусирайте се върху начина на живот. Как вашият продукт или услуга ще подобри живота на хората? Или тяхната работа? Или домът им?
  3. Не се фокусирайте върху характеристиките и спецификациите си. Няма да е кой знае колко грешно, ако последните 20% от посланието ви са оставени за технически характеристики. Но първите 80%? В тях трябва да дадете ясна представа за стойността на вашият продукт/услуга, това което той дава на клиентите.
  4. Разказвайте много истории – за това как реални хора използват вашия продукт/услуга. Дори покажете как хората използват продукта или услугата ви.
  5. Използвайте емоционален език – думи, които са вълнуващи, завладяващи, мотивиращи.
  6. Никога не спирайте комуникацията си. Общувайте с пазара си, независимо от нищо.

Източник: ConsumerEvangelist

Публикувано в Маркетинг с етикети , , . Постоянна връзка.

Вашият коментар

Вашият email адрес няма да бъде публикуван Задължителните полета са отбелязани с *

*

Можете да използвате тези HTML тагове и атрибути: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>