Costa Coffeе ще започнат да продават кафето си и други продукти в супермакетите в опит да се съревновава с основния си конкурент Starbucks.
Продуктите ще са под марката “At home”, собственост на Costa. Гамата продукти на “At home” ще включва разнообразни видове кафе – разтворимо или пък мляно кафе.Все пак финалното портфолио с продуктите не е готово все още.
“At home” ще бъде под шапката на Costa’ Enterprise, отделът за иновации, който се оглавява от бившият маркетингов директор Jim Slater.
През миналата година Costa разделиха бизнеса си на четири отдела: Costa Enterprise; Costa Europe, Middle East and India; Costa UK retail, и Costa Asia.
Този ход ще противопостави Costa на Starbucks в супермаркетите. Starbucks пуснаха своята марка разтворимо кафе “Via” в САЩ в национален мащаб през 2011г.
Costa Coffee отказват коментар за момента.
Източник: BrandRepublic
Засега е само в САЩ
интересна стратегия са разработили, това ще важи ли и за българия, или засега е само в САЩ