Чудите се как да позиционирате своят продукт или услуга?
Най-добрият маркетингов език е :
- Прост. Мислите, че вашият е лесен за разбиране? Опростете го още. Направете го така, че и вашите родители и баби и дядовци да го разбират.
- Фокусирайте се върху начина на живот. Как вашият продукт или услуга ще подобри живота на хората? Или тяхната работа? Или домът им?
- Не се фокусирайте върху характеристиките и спецификациите си. Няма да е кой знае колко грешно, ако последните 20% от посланието ви са оставени за технически характеристики. Но първите 80%? В тях трябва да дадете ясна представа за стойността на вашият продукт/услуга, това което той дава на клиентите.
- Разказвайте много истории – за това как реални хора използват вашия продукт/услуга. Дори покажете как хората използват продукта или услугата ви.
- Използвайте емоционален език – думи, които са вълнуващи, завладяващи, мотивиращи.
- Никога не спирайте комуникацията си. Общувайте с пазара си, независимо от нищо.
Източник: ConsumerEvangelist