Бутилка Coca-Cola срещу прегръдка

YouTube Preview Image

Coca-Cola продължава да споделя любовта и щастието във всички крайща на света. Този път те са поставили вендинг автомат в Националния университет на Сингапур. Той е в типичния за Coca-Cola червен цвят и с надпис „Прегърни ме” в бяло.

Специалното на този автомат е, че дава безплатна бутилка Coca-Cola всеки път, когато някой го прегърне.

Студентите от университета са били приятно изненадани от автомата, който е поставен, като част от кампанията на Coca-Cola „Open Happiness”  (“Отвори щастието”).  Не след дълго пред него имало опашка от хора, чакащи да покажат любовта си.

Leonardo O’Grady, директор в Coca-Cola за Азия споделя:
„Щастието е заразно. Машината за прегръдки на Coca-Cola е една проста идея за разпространяване на щастие. Нашата стратегия е да доставяме дози щастие по неочакван и иновативен начин и да ангажираме не само хората, които присъстват, но и обществото като цяло”.

Простата, но същевременно атрактивна и ангажираща идея е създадена от рекламна агенция Ogilvy & Mather.

 

Източник: psfk

Публикувано в Реклама с етикети , , , . Постоянна връзка.

Един коментар по Бутилка Coca-Cola срещу прегръдка

  1. Моника В каза:

    Идеята е супер, но ако се реализира в големи мащаби, къде ще му излезе края на производителите ? :)

Вашият коментар

Вашият email адрес няма да бъде публикуван Задължителните полета са отбелязани с *

*

Можете да използвате тези HTML тагове и атрибути: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>