Coca-Cola продължава да споделя любовта и щастието във всички крайща на света. Този път те са поставили вендинг автомат в Националния университет на Сингапур. Той е в типичния за Coca-Cola червен цвят и с надпис „Прегърни ме” в бяло.
Специалното на този автомат е, че дава безплатна бутилка Coca-Cola всеки път, когато някой го прегърне.
Студентите от университета са били приятно изненадани от автомата, който е поставен, като част от кампанията на Coca-Cola „Open Happiness” (“Отвори щастието”). Не след дълго пред него имало опашка от хора, чакащи да покажат любовта си.
Leonardo O’Grady, директор в Coca-Cola за Азия споделя:
„Щастието е заразно. Машината за прегръдки на Coca-Cola е една проста идея за разпространяване на щастие. Нашата стратегия е да доставяме дози щастие по неочакван и иновативен начин и да ангажираме не само хората, които присъстват, но и обществото като цяло”.
Простата, но същевременно атрактивна и ангажираща идея е създадена от рекламна агенция Ogilvy & Mather.
Източник: psfk
Идеята е супер, но ако се реализира в големи мащаби, къде ще му излезе края на производителите ?