Фред работи в рекламна агенция Leo Burnett Madrid. Фред искал от много време да си направи татуировка, но не можел да си избере каква. Един ден той най-накрая се спрял на една – QR код , който е програмиран да показва различно съдържание- такова, каквото Фред реши. Видеа, снимки, текст или каквото и да е. Той говорил с над 20 татуиста преди да намери този, който е подходящ и е готов да свърши работата. Татуировката е била сложна – отнела е над 4 часа за направата си. Когато агенцията, в която работи Фред, видяла ръката му, тя открила чудесна възможност: родило се ново рекламно пространство. Това е пространство с много предимства – иновативност, има достъп до широк спектър цели, голямо влияние във всички видове медии.
Сега е времето за всяка марка, която се осмелява да опита да стане първата в историята, която е рекламирала върху ръката на Фред. Всичко, което трябва да направи е да наддава в eBay. Победителят печели едномесечна реклама чрез QR кодът, татуиран на Фред, и има право да рекламира каквото си пожелае. Наддаването започва от €1.
Източник: adsoftheworld