Сайтът за микро-блогинг Tweeter представи нова „самообслужваща” се система за реклама в сайта., която изглежда ще бъде доста полезна за по-малките бизнеси.
Новата система позволява на рекламодателите да преценяват колко точно искат да похарчат за реклама и в кои градове искат да се появи техният „туийт”, преди да напишат рекламното си съобщение до 140 символа.
Tweeter ще таксува рекламодателя, само ако се получат отговори на съобщението от потребителите, присъединяване на нови последователи или репостване на съобщението.
За сега услугата е достъпна само за притежатели на American Express, но през следващите месеци ще започне да работи и с прителжатели на други карти.
Представянето на този нов рекламен модел идва в момент, в който инвеститорите чакат да разберат дали компанията ще стане публична.
Reuters съобщава, че в момента Tweeter има глобална потребителска база от 100 млн. И е оценен на $8 млрд. За изминалата година са отчели $140 млн. печалба от рекламна дейност.
Източник: Utalkmarketing