Новият Timeline на Facebook печели все повече популярност, като много от големите марки допринасят за разработването на над 3000 приложения свързани с него през последните 2 месеца. Timeline-а събира информация за всички активности на даден юзър на едно място.
Остин Хюгън, мениджър във Facebook, твърди, че има пряка връзка между тези марки, които са смятани за иновативни, новаторски и марките, които са разработили приложения за Timeline.
Брандове във всички сектори като спорт, забавления, бързооборотни стоки използват функцията Timeline, за да услеснят провеждането на повече разговори вътре в социалната мрежа и за да приближат марките до потребителите им.
Например ветеранът в социалните мрежи Nike, са свързали своят Fuelband с Timeline. Fuelband e накитник, свързан с Интернет, който измерва избяганото разстояние. Свързването му с Timeline позволява на потребителите да съхраняват данните, както и да се съревновават с приятели.
В развлекателния бизнес приложение от NBCUniversal позволява на потребителите да споделят своите мнения за филми, да обсъждат филмите посредством Timeline.
Николас Леман, президент на NBCUniversal, казва, че това не е нищо ново и потребителите просто ще продължат да правят това, което са правили досега офлайн, но вече в мрежата. „Мисля, че филмите в своята същност са много социализиращи” добавя той.”Timeline просто усилва това поведение”.
Предишната потребителска страница на Facebook все още е в употреба, но на 30 Март Timeline ще стане задължителен за всички потребители, включително и за брандовете.