Изследователската фирма “Simply Measured” оповести свой доклад, от който става ясно, че големите компании са все по-активни в социалната мрежа Google+. 62 от 100те най-големи компании в света са подписали със социалната мрежа за последните 3 месеца. Всяка една от тези компании се е присъединила към Google+ още в първия месец от пускането му. Това, че само една от тези компании се е присъединила в последните 2 месеца, свидетелства за желанието на маркетолозите да установят моментално присъствието си в социалната мрежа. Изследването показва, че 15 от тези марки „постват” в мрежата до 3 пъти седмично, докато при по-ранните анализи броят им е бил само 11. Не е изненадващо, че 13 от най-популярните марки са отговорни за 97% от активността в Google+.
H&M е марката с най-много „кръгове” от последователи наброяващи 456,365. Samsung USA, Pepsi, Starbucks и Burberry също са сред брандовете с най-много „кръгове”. Всъщност 34 марки са успели да увеличат последователите си със 100% от края на 2011г. Изследването заключва, че този моментен импулс в увеличението на размера на „кръговете” може да даде сериозно предимство на марките, който по-рано са се присъединили и се успели добре да се адаптират към новата социална мрежа, за сметка на по-късно присъединилите се и не толкова добре адаптиращи се марки.
JP Morgan, Danone, Cartier, Credit Suisse и Pizza Hut са примери за марки, които са се регистрирали в сайта, но за сега не са показали признак на активност.
Източник: Utalkmarketing