Продуктите на Apple се срещат в над половината американски домове.

Изследване в САЩ показва, че 51% от домакинствата имат поне един продукт на Apple, което подчертава големия обхват на марката. Като цяло проучването разкрива, че 55 млн. домакинства притежават iPhone, iPad, iPod, Mac или друг продукт на Apple,  средно по 1,6 устройства.

При по-задълбочено разглеждане на изследването се вижда, че мнозинството – 16%,  притежава само един продукт , 12% имат два продукта в дома си,а 13% притежават три устройства Apple.

“Това е фантастичен бизнес модел – колкото повече продукти притежаваш, толкова по-вероятно е да закупите още” казва Jay Campbel, вицепрезидент на Hart Research Associates.

Съгласно по-високите цени на новите iPad и Mac не е изненадващо, че от тези, които притежават три продукта, 77% получават заплата над $75,000 годишно. Тези, които взимат заплата по-малка от $30,000 годишно са сравнително голям процент от анкетираните – 28%, но те имат средно по 0,6 устройства на Apple.

По отношение на възрастта, мнозинството от притежателите на Apple попадат в групите 18-34год. и 35-49год., като и в двете групи 63% от анкетираните имат продукт на марката.  При хората на възраст 50-64год. процентът е 50, а при тези над 65 – 26%.

Изследването е проведено сред 836 американски граждани от цялата страна.

Източник: Utalkmarketing

Публикувано в Маркетинг с етикети , , . Постоянна връзка.

Вашият коментар

Вашият email адрес няма да бъде публикуван Задължителните полета са отбелязани с *

*

Можете да използвате тези HTML тагове и атрибути: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>