Важността на маркетинга в социалните медии за бизнеса.

От  началото си някъде през 1990-те години, Интернет извървя много дълъг път. Днес всеки се опитва да получи парче от баницата. От проста, едностранна комуникация, подобряването на технологията направи възможно двустранния диалог и обвързването на потребителите. Точно това е идеята на социалните медии, и ако не възприемате насериозно социалния маркетинг, вероятно губите потенциални предимства за бизнеса си.

Ако все още не сте сигурни дали социални медии като Facebook и Twitter са подходящи за вас, тук са обяснени ползите и важността на маркетинга в социалните мрежи за бизнеса.

 

Достигате до по-голяма аудитория

Facebook в момента има повече от 800 млн. активни потребители; Twitter също има значителна аудитория, която се развива бавно, но стабилно; LinkedIn, който събира професионалистите от своите области. Най-новият социален феномен Pinterest също се разраства бързо. Накратко, чрез маркетинга в социалните медии, вие получавате директен достъп до огромна публика. С други думи, социалните медии са готова маркетингова база данни, която вие просто трябва да използвате.

Можете да ангажирате потенциалните си клиенти

Кога беше последният път, когато поздравихте учтиво търговец, появил се на входната ви врата?  Доказано е, че хората са по-склонни да купят продуктите ви, ако ви вярват. Със социалния маркетинг вие можете да изградите доверие.  Можете да ангажирате клиентите си в продуктивен диалог, който повишава доверието във вас и имиджа ви.

Социалните медии са прекрасни платформи за споделяне „от уста на уста”

Изберете си който и да е безспорен хит от последните години – без значение филм, песен, трайна потребителска стока –  общото между всеки от тях е, че са станали толкова популярни, защото за тях се е говорило „от уста на уста”. В днешната информационна ера новините не се предават „от уста на уста”, а онлайн. Чрез социалния маркетинг можете да направите продуктите си вирални (вирусни), което води до незабавен успех. Множество проучвания са доказали, че хората са по-склонни да купят нещо, ако то им е препоръчано от техните приятели или роднини. След като в днешно време почти всеки е в социалните мрежи, това е брилянтна възможност да продавате на цели семейства и дори поколения.

Разходоефективно и лесно измеримо е

Сравнен с другите онлайн маркетингови техники, като например рекламата, социалния маркетинг е много по-разходоефективен и в повечето случаи по-евтин. Вие не трябва непременно да рекламирате в каналите на социалните медии , всичко, което ви трябва е иновативна стратегия, която да не струва много. Социалния маркетинг сега е и лесно измерим количествено, след като Facebook ви дава поглед над това, колко потребители са ангажирани с вашата марка онлайн.

С толкова много неща, които може да предложи, маркетинга в социалните медии е нещо, което не бива да игнорирате,ако сте сериозни във вашия бизнес.

Източник: workforfavor

Публикувано в Маркетинг с етикети , , , . Постоянна връзка.

Вашият коментар