Татуировката като ново рекламно пространство.

Фред работи в рекламна агенция Leo Burnett Madrid.  Фред искал от много време да си направи татуировка, но не можел да си избере каква. Един ден той най-накрая се спрял на една – QR код , който е програмиран да показва различно съдържание- такова, каквото Фред реши. Видеа, снимки, текст или каквото и да е. Той говорил с над 20 татуиста преди да намери този, който е подходящ и е готов да свърши работата. Татуировката е била сложна – отнела е над 4 часа за направата си. Когато агенцията, в която работи Фред, видяла ръката му, тя открила чудесна възможност: родило се ново рекламно пространство. Това е пространство с много предимства – иновативност, има достъп до широк спектър цели, голямо влияние във всички видове медии.

Сега е времето за всяка марка, която се осмелява да опита да стане първата в историята, която е рекламирала върху ръката на Фред. Всичко, което трябва да направи е да наддава в eBay. Победителят печели едномесечна реклама чрез QR кодът, татуиран на Фред, и има право да рекламира каквото си пожелае. Наддаването започва от €1.

Източник: adsoftheworld

YouTube Preview Image

 

Публикувано в Реклама с етикети , , . Постоянна връзка.

Вашият коментар

Вашият email адрес няма да бъде публикуван Задължителните полета са отбелязани с *

*

Можете да използвате тези HTML тагове и атрибути: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>